Uporabniška podpora
Preprosto – ker je tvoje zdravje pomembno! Za vse ostale razloge pa ti naš Zdravko z veseljem pove več, če klikneš tukaj.
Tovarna Zdrave Hrane trenutno posluje z 19 maloprodajnimi lokacijami po celotni Hrvaški, s poslovalnicami v različnih mestih. Več podrobnosti o naših prodajnih mestih lahko najdete tukaj.
Naša služba za podporo uporabnikom ti je na voljo od ponedeljka do petka med 7:00 in 15:00. Če ti ta čas ne ustreza, nam lahko kadarkoli pišeš na [email protected] in potrudili se bomo, da ti odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Seveda! Poleg običajnega naročanja prek spletne trgovine lahko želene izdelke naročiš tudi prek telefona pri naši službi za podporo uporabnikom, ki ti je na voljo od ponedeljka do petka med 07:00 in 15:00.
Za naročila pokliči na +385 1 5573 568.
Včasih se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi in ga zato ne moreš dodati v košarico. V tem primeru ti priporočamo, da na strani želenega izdelka vpišeš svoj e-naslov, na katerega te bomo obvestili takoj, ko bo izdelek ponovno na voljo.
Kode za popuste so del naših promocij. Najlažji način, da jih ne zamudite je, da se prijavite na naš novičnik.
Popusti se ne seštevajo, sistem pa samodejno obračuna večji popust.
Glede na to da je Kitajska postala vodilni svetovni prodajalec prehranskih dopolnil, se je velik del ekološke pridelave preselil tja. Vsi naši izdelki so testirani na teške kovine in v zvezi s tem izpolnjujejo tako slovenske kot evropske standarde.
Če imate kakršne koli zdravstveni težave, se pred jemanjem kakršnih koli prehranskih dopolnil posvetujte z zdravnikom.
V primeru nosečnosti in dojenja se prav tako vsekakor posvetujte z zdravnikom.
Ob oddaji naročila lahko v polju za podatke o dostavi izbereš eno izmed naslednjih možnosti dostave po Sloveniji:
Več informacij o dostavi na Hrvaškem in v drugih državah EU najdeš tukaj.
Strošek dostave znaša 5 €, pri nakupu nad 60 € pa je dostava brezplačna.
Več o cenah dostave za posamezne dostavne službe najdeš na naši spletni strani tukaj.
Na naši spletni trgovini lahko naročila plačaš na naslednje načine:
Več informacij o posameznih načinih plačila najdeš tukaj.
Brezplačna dostava se nanaša na naročila, ki po obračunanem popustu in brez stroškov dostave znašajo več kot 60 €. Preberi več o dostavi na naši spletni strani.
Seveda! Za večje otoke velja redna dostava s kurirsko službo, na manjše pa dostavlja Hrvaška pošta, a brez možnosti plačila po povzetju - naročilo je treba plačati vnaprej. Preberite več o dostavah na naši spletni strani.
Brez skrbi, pakete dostavljamo tudi v vse države Evropske unije preko zanesljivih dostavnih služb in prevoznikov (GLS).
Če živiš v eni od držav članic EU, ob oddaji naročila v podatkih za dostavo preprosto izberi želeno državo iz padajočega seznama, paket pa bo v nekaj dneh dostavljen na tvoj naslov.
Se ti mudi? Premakni svoje naročilo v predal "hitro, hitreje, najhitreje" in poskrbi, da bo obdelano in odposlano še isti ali najkasneje naslednji delovni dan po prejemu naročila.
Vse, kar moraš storiti, je, da v košarici označiš dodatno polje za prednostno dostavo.
Za naročila z dostavo na dom ali izbran naslov je dostava trenutno mogoča le ob delavnikih, skladno z delovnim časom dostavnih služb, s katerimi sodelujemo.
Za uspešen zaključek naročila registracija in ustvarjanje profila nista obvezna. Naročilo lahko oddaš tudi kot ''gost''. Kljub temu ti priporočamo, da ustvariš svoj uporabniški račun, saj ti bo to omogočilo dostop do dodatnih ugodnosti za registrirane uporabnike.
Račun lahko ustvariš hitro in enostavno, kar pomeni tudi, da svojih podatkov ne bo treba znova vnašati pri vsakem nakupu.
Z registracijo v spletni trgovini Tovarne Zdrave Hrane boš lahko hitreje in enostavneje nakupoval/a, spremljal/a status svojih naročil ter užival/a številne druge ugodnosti.
Registracija ti omogoča tudi:
Za registracijo klikni na možnost ''Moj račun'' na vrhu strani in iz menija izberi ''Registracija''.
Izpolni prijavne podatke in osebne informacije. Postopek zaključi s klikom na gumb ''Potrdi registracijo''.
Registracijo lahko opraviš tudi neposredno tukaj.
Če že imaš uporabniški profil, je prijava preprost postopek, ki zahteva le nekaj korakov. Klikni na ''Moj račun'' in izberi ''Prijava'', nato vnesi podatke, ki si jih uporabil/a ob registraciji.
Prijaviš se lahko tudi neposredno tukaj.
Če želiš še dodatno poenostaviti prijavo, lahko vedno izbereš možnost ''Hitra registracija ali prijava prek družbenih omrežij''.
Vsi smo že kdaj pozabili geslo, brez skrbi.
Novo geslo za dostop do svojega profila lahko zahtevaš s klikom na ''Pozabljeno geslo'' v spustnem meniju.
Sledi navodilom in že v nekaj sekundah se boš lahko ponovno uspešno prijavil/a ter zaključil/a nakup.
V skladu z našo izjavo o varstvu osebnih podatkov so tvoji prijavni podatki na naši spletni strani varovani in zaščiteni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Do brezplačnih nasvetov in receptov iz sveta zdrave prehrane ter obvestil o akcijah in promocijah najlažje prideš z naročnino na naš newsletter (bilten). Ne pozabi, da z naročnino na newsletter prejmeš tudi 10 % popusta na prvi nakup.
Zveni dobro? Ne oklevaj, prijava na newsletter te čaka že na dnu te strani!
V vsakem e-poštnem sporočilu, ki ga prejmeš z našim newsletterjem, najdeš povezavo za preklic naročnine. Seveda pa nam lahko tudi neposredno pišeš na [email protected] in nam sporočiš, da želiš preklicati naročnino.
Če je to tvoj prvi nakup v spletni trgovini Tovarna Zdrave Hrane, smo poskrbeli, da je postopek čim bolj enostaven. Najprej izberi izdelke, ki jih želiš, in jih dodaj v košarico. Nato klikni na oranžen gumb ''Pregled košarice'' in potem ''Na blagajno''. Odprlo se bo okno, kjer vneseš podatke za dostavo, izbereš način dostave in plačila ter potrdiš naročilo. Ne pozabi sprejeti pogojev nakupa, ki jih najdeš v povezavi v košarici.
Če imaš kakršnekoli pripombe glede svoje naročila ali navodila za dostavljavca, jih ne pozabi vnesti v za to namenjeno polje pri podatkih za dostavo. Potrudili se bomo, da ti kar se da ustrežemo.
Če še niste prejeli obvestila, da je bilo vaše naročilo odposlano, se za več informacij obrnite na našo službo za stranke po e-pošti na [email protected] ali po telefonu na +385 1 / 5573-568. Če ste obvestilo že prejeli, naročila ni več mogoče spreminjati.
Čas dostave paketa je 3-5 delovne dni za Slovenijo, Avstijo in Nemčiju. Na Hrvaškem bo vaše blago dostavljeno v 1-3 delovnih dneh, in v drugi državah Evropske unije za 7-10 dni.
Če je od vašega naročila minilo več kot več kot 5 dni se obrnite na našo službo za stranke po e-pošti na [email protected] ali po telefonu +385 1 / 5573-568, da skupaj ugotovimo in odpravimo težavo.
Čeprav si prizadevamo za čim manj napak, se takšne situacije žal lahko zgodijo, zato se že vnaprej opravičujemo.
Če opaziš, da v prevzetem paketu manjka kateri izdelek iz košarice, te prosimo, da kontaktiraš našo službo za pomoč strankam preko e-pošte [email protected] ali telefonske številke +38515573568, da bomo lahko težavo čim prej odpravili in te zadovoljili.
Če opaziš, da je izdelek poškodovan ali nepravilen, te prosimo, da nas čim prej kontaktiraš na [email protected] ali na telefonsko številko +38515573568. Skupaj bomo uredili nadaljnje korake za vračilo ali zamenjavo izdelka v skladu z našimi pravili za reklamacije in veljavno zakonodajo.
Pridruži se našemu klubu in si zagotovi stalne ugodnosti pri nakupih. Naš klub zvestobe članom ponuja trajni popust, ki se z vsako tvojo novo naročino še poveča.
Več o našem Loyalty klubu lahko prebereš na naši spletni strani.
S prijavo v klub takoj pridobiš stalni 5 % popust, z nadaljnjimi nakupi pa se lahko uvrstiš v višje stopnje popustov.
Član kluba zveste stranke lahko postaneš ob registraciji uporabniškega profila, tako da označiš možnost ''Nimam kartice, hočem novo'' ali s klikom na gumb »Včlani se« na dnu te strani. Vsi novi Zdravoljubci so dobrodošli!
Po včlanitvi eno leto zbirate točke in imate paket popustov glede na število porabljenih evrov/točk. Po preteku obračunskega obdobja, ki traja eno leto od trenutka registracije, se točke izbrišejo in jih začnete zbirati znova, vendar obdržite paket popustov, v katerem ste bili. Če v naslednjem letu zberete dovolj točk za isti ali višji razred, popust postane trajen.
Za vsakih porabljenih 0,20 € prejmeš 1 točko na svojo virtualno loyalty kartico.
Dobro je vedeti, da že z vpisom v klub pridobiš stalen 5 % popust, z nadaljnjimi nakupi pa napreduješ v višje razrede in pridobiš še višje popuste.
Popusti se ne seštevajo, ampak sistem samodejno upošteva višji popust.
Po preteku obračunskega obdobja, ki traja eno leto od trenutka registracije, se točke izbrišejo in jih začnete zbirati znova, vendar obdržite paket popustov, v katerem ste bili.
Trenutno stanje točk in pripadajočo stopnjo popusta lahko vedno preveriš tako, da se prijaviš v svoj profil pod „Moj račun“.
Možno je, da je bilo naročilo zaključeno kot gost – brez uporabniškega profila. V vsakem primeru nam sporoči na [email protected] ali pokliči na +385 1 55 73 568, da ti lahko dodamo točke.
Loyalty kartica obstaja izključno v virtualni obliki in je ni mogoče uporabiti v fizičnih trgovinah. Da kar najbolje izkoristiš loyalty popust, priporočamo, da naročilo oddaš prek naše spletne trgovine z možnostjo brezplačnega osebnega prevzema v najbližji poslovalnici.
Podprti načini plačila
Vse transakcije so zaščitene in potekajo prek varnih plačilnih sistemov. Na voljo so naslednje možnosti plačila: