Pogosto zastavljena vprašanja
Kako nakupovati v Tovarni zdrave hrane?
Več podrobnosti o naših prodajnih mestih lahko najdete tukaj.
Glede na to da je Kitajska postala vodilni svetovni prodajalec prehranskih dopolnil, se je velik del ekološke pridelave preselil tja. Vsi naši izdelki so testirani na teške kovine in v zvezi s tem izpolnjujejo tako slovenske kot evropske standarde.
Če še niste prejeli obvestila, da je bilo vaše naročilo odposlano, se za več informacij obrnite na našo službo za stranke po e-pošti na info@tovarnazdravehrane.si ali po telefonu na +385 1 / 5573-568. Če ste obvestilo že prejeli, naročila ni več mogoče spreminjati.
Če imate kakršne koli zdravstveni težave, se pred jemanjem kakršnih koli prehranskih dopolnil posvetujte z zdravnikom.
Popusti se ne seštevajo, sistem pa samodejno obračuna večji popust.
Dostava
Brezplačna dostava se nanaša na naročila, ki po obračunanem popustu in brez stroškov dostave znašajo več kot 299kn. Tole velja samo za Hrvaško. Preberite več o dostavi na naši spletni strani.
Brezplačna dostava velja za poštne številke 10000, 10010, 10020, 10040, 10090, 10110. Za to morate izbrati možnost "Dostavno vozilo podjetja". Preberite več o dostavah na naši spletni strani.
Stroški dostave znašajo 25kn, naročila nad 299kn pa dostavljamo brezplačno na območju Hrvaške. Preberite več o dostavah na naši spletni strani.
Žal kurirska služba, s katero sodelujemo, trenutno ne opravlja dostave izven Evropske unije. Preberite več o dostavah na naši spletni strani.
Seveda! Za večje otoke velja redna dostava s kurirsko službo, na manjše pa dostavlja Hrvaška pošta, a brez možnosti plačila po povzetju - naročilo je treba plačati vnaprej. Preberite več o dostavah na naši spletni strani.
Čas dostave paketa je 2–3 delovne dni za Hrvaško. Trudimo se, da bi velika večina naročil bila dostavljena v 48 urah po oddaji naročila, vendar se med promocijami to lahko podaljša na največ 3 dni. V Sovenijo bo vaše blago dostavljeno v 3-5 delovnih dneh, in v druge države Evropske unije za 7-10 dni.
Če je od vašega naročila minilo več kot več kot 3 dni ( za Slovenijo velja več kot 7 dni) se obrnite na našo službo za stranke po e-pošti na info@tovarnazdravehrane.si ali po telefonu +385 1 / 5573-568, da skupaj ugotovimo in odpravimo težavo.
Vsa naročila, oddana prek spletne trgovine, se morajo obdelati v skladišču in je rok enak kot pri naročilih z dostavo na dom: 2-3 delovnih dneh na Hrvaškem, 3-5 na območju Slovenije in 7-10 za druge države.
Klub zvestobe
Vse o našem klubu zvestobe lahko preberete tukaj. Zbiranje točk velja, zaenkrat, samo za Hrvaško!
Naročilo ste morda oddali kot gost. Obvestite nas na info@tovarnazdravehrane.si ali nas pokličite +385 1 / 5573-568, da vam dodelimo točke. Zbiranje točk velja samo za Hrvaško!
Kode za popuste so del naših promocij. Najlažji način, da jih ne zamudite je, da se prijavite na naš novičnik.