Domov Pogosto zastavljena vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako nakupovati v Tovarni zdrave hrane?

Kje se nahajajo vaše prodajalne?

Več podrobnosti o naših prodajnih mestih lahko najdete tukaj.

Ali so izdelki iz Kitajske zares ekološkega porekla? Ali vsebujejo težke kovine?

Glede na to da je Kitajska postala vodilni svetovni prodajalec prehranskih dopolnil, se je velik del ekološke pridelave preselil tja. Vsi naši izdelki so testirani na teške kovine in v zvezi s tem izpolnjujejo tako slovenske kot evropske standarde.

Ali lahko dodam izdelke na že oddano naročilo?

Če še niste prejeli obvestila, da je bilo vaše naročilo odposlano, se za več informacij obrnite na našo službo za stranke po e-pošti na info@tovarnazdravehrane.si ali po telefonu na +385 1 / 5573-568. Če ste obvestilo že prejeli, naročila ni več mogoče spreminjati.

Ali lahko uporabljam določeni izdelek če imam določeno bolezen?

Če imate kakršne koli zdravstveni težave, se pred jemanjem kakršnih koli prehranskih dopolnil posvetujte z zdravnikom.

Ali se popusti seštevajo?

Popusti se ne seštevajo, sistem pa samodejno obračuna večji popust.

Dostava

Zakaj mi je zaračunana dostava, čeprav je znesek mojega naročila večji od 300kn?

Brezplačna dostava se nanaša na naročila, ki po obračunanem popustu in brez stroškov dostave znašajo več kot 299kn. Preberite več o dostavi na naši spletni strani.

Zakaj mi je zaračunana dostava v Zagrebu čeprav je znesek mojega naročila večji od 100kn?

Brezplačna dostava velja za poštne številke 10000, 10010, 10020, 10040, 10090, 10110. Za to morate izbrati možnost "Dostavno vozilo podjetja". Preberite več o dostavah na naši spletni strani.

Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave znašajo 24kn, naročila nad 299kn pa dostavljamo brezplačno. Preberite več o dostavah na naši spletni strani.

Ali dostavljate v BiH, Srbijo, Makedonijo, Črno goro?

Žal kurirska služba, s katero sodelujemo, trenutno ne opravlja dostave izven Evropske unije. Preberite več o dostavah na naši spletni strani.

Ali dostavljate na otoke?

Seveda! Za večje otoke velja redna dostava s kurirsko službo, na manjše pa dostavlja Hrvaška pošta, a brez možnosti plačila po povzetju - naročilo je treba plačati vnaprej. Preberite več o dostavah na naši spletni strani.

Kakšen je čas dostave paketa?

Čas dostave paketa je 2–3 delovne dni. Trudimo se, da bi velika večina naročil bila dostavljena v 48 urah po oddaji naročila, vendar se med promocijami to lahko podaljša na največ 3 dni.

Zakaj moja pošiljka zamuja?

Če je od vašega naročila minilo več kot 3 delovni dni, se obrnite na našo službo za stranke po e-pošti na info@tovarnazdravehrane.si ali po telefonu +385 1 / 5573-568, da skupaj ugotovimo in odpravimo težavo.

Ali lahko naročilo, če se odločim za osebni prevzem, prevzamem še isti dan?

Vsa naročila, oddana prek spletne trgovine, se morajo obdelati v skladišču in je rok enak kot pri naročilih z dostavo na dom.

Klub zvestobe

Kaj je Klub zvestobe Tovarne zdrave hrane?

Vse o našem klubu zvestobe lahko preberete tukaj.

Zakaj mi točke zvestobe niso obračunane za vsa naročila?

Naročilo ste morda oddali kot gost. Obvestite nas na info@tovarnazdravehrane.si ali nas pokličite +385 1 / 5573-568da vam dodelimo točke.

Kako dobim kode za popust?

Kode za popuste so del naših promocij. Najlažji način, da jih ne zamudite je, da se naročite na naš novičnik.