DomovZdrav kotičekVse, kar delamoNutrigold je podprl odlično trajnostno modo KLISAB blagovne znamke

Nutrigold je podprl odlično trajnostno modo KLISAB blagovne znamke

Prihodnost mode je v njihovih rokah
Nutrigold je podprl odlično trajnostno modo KLISAB blagovne znamke

Ko Nutrigold postane del ene čudovite, sodobne zgodbe.

 Vsaka nova kolekcija blagovne znamke KLISAB je dokaz, da je vztrajnost pri delu, jasna predstava vendar tudi drugačni pogled zagotavljajo uspeh na modni sceni. Kako to ni bi podprli tisti, ki imajo prav vse to; vztrajnost pri delu, jasno predstavo in drugačni pogled na zdravo hrano? 

Tovarna zdrave hrane se lahko pohvali s svojim prvim modnim sodelovanjem. Priljubljena domača modna blagovna znamka je priredila svojo prvo samostojno revijo, mi pa smo se odločili, da jim bomo podpora. V Hali Zagreb je predstavljena njihova kolekcija FALLFALL6, vendar tudi okolju prijazna liniJa DENIMDENIM!

Naša poslovna filozofija je trajnost v poslovanju. Kako delati odgovorno, pametno in v sozvočju z naravo? Reciklirajoč staro Nutrigold embalažo, uporabljajoči platnene vrečke, s proizvodnjo najmanjšega odpadka in pakirajoč vse v boljše, okolju prijazne paketke. Prat tako tudi KLISAB izdeluje svojo obleko. Nastaja z ročno izdelavo v patchwork tehniki, prepoznavni za to blagovno znamko, in suknjiči, kavbojke, jakne in krila iz nove linije so nastali z upcycling denim hlačami, oblikovalci pa so se za ta proces kreativne ponovne uporabe odločili, ker ustvarjajo izdelke dodane vrednosti brez nadaljnjega škodljivega vpliva na okolje. Kolekcija FALLFALL6 ima značilnosti punk in dandy estetike, hkrati pa je izjemno lahko nosljiva in vsebuje prepoznaven podpis KLISAB, ki izhaja iz klasike, interpretirane na nov, svež način, ki ponuja sodobne oblikovalske rešitve. Celotno zgodbo zaokrožajo mini detajli in vrhunska ročna izdelava. Takem vrhunskem delu smo morali reči "ja". 

Kot eden sponzorjev prve samostojne KLISAB revije smo jasno in glasno rekli da delujemo zelen. Poleg tega pa, modele, predelavi in tehniku smo pogostili z Nutrigol izdelki. 

Ustvarjajoč našo blagovno znamko smo imeli nekaj ciljev. Pakiranje je moralo biti vidno in posebno, vsebina kakovostne in končni rezultat nekaj, o čem se bo veliko prepovedalo. Podobno tudi kot KLISAB, a ne?!