Pogoji nakupa
I. Splošni pogoji poslovanja
II. Sklepanje in odpoved prodajne pogodbe
III. Možnosti plačila
IV. Varnost plačila
V. Izjava o varnosti plačila
VI. Registracija
VII. Klub zvestobe
VIII. Dostava
IX. Vračilo blaga
X. Enostranska odpoved pogodbe
XI. Reklamacija
XII. Zaščita osebnih podatkov
XIII. Zahteva za izbris osebnih podtakov
XIV. Izjava o zasebnosti
XV. Pravilnik o piškotkih
XVI. Pohvale in pritožbe
XVII. Druge določbe
Splošni pogoji poslovanja
Pogoji veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih na spletnem mestu www.tovarnazdravehrane.si in v katalogih. Z uporabo tega spletnega mesta Uporabnik spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si potrjuje, da je seznanjen s Splošnimi pogoji in pogoji nakupa ter se z njimi strinja. Šteje se, da Kupec z naročilom v celoti sprejema Splošne pogoje poslovanja in pogoje nakupa. Z uporabo te spletne strani uporabnik potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in uporabe ter se z njimi strinja. Nosilec vseh pravic na spletnem mestu www.tovarnazdravehrane.si je podjetje Galleria Internazionale d.o.o.
Pogoji uporabe predpisujejo pogoje in pravila za Uporabnike in se nanašajo na uporabo spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si. Z uporabo spletnega mesta uporabniki izražajo, da se strinjajo s Splošnimi pogoji poslovanja in uporabe ter se strinjajo, da bodo spletno mesto www.tovarnazdravehrane.si uporabljali v skladu z njimi. Uporabnikom svetujemo, da se pred nakupom seznanijo s temi Pogoji in jih redno spremljajo, da se seznanijo z vsemi pravicami in obveznostmi.
Pravica do uporabe spletnega mesta je osebna pravica Uporabnika in je ni mogoče na noben način prenesti na druge fizične ali pravne osebe, prav tako noben uporabnik ni pooblaščen za registracijo drugih fizičnih ali pravnih oseb.
Pogodba o prodaji izdelkov med kupcem in prodajalcem je sklenjena ob naročilu izdelka.
Kupec je lahko le polnoletna in poslovno sposobna oseba. Pogodbo lahko v imenu in za račun mladoletne ali popolnoma delovno nesposobne osebe sklenejo njihovi zakoniti zastopniki ali skrbniki, delno poslovno sposobne osebe pa lahko pogodbo sklenejo le s soglasjem zakonitega zastopnika ali skrbnika. Prodajalec ne odgovarja za nobeno dejanje, ki je v nasprotju s to odločbo.
Uporabnik je osebno odgovoren za varovanje zaupnosti gesel na mestih, kjer kot taka obstajajo. Uporabnik je dolžan vnesti natančne, popolne in veljavne osebne podatke pri izpolnjevanju obrazca za registracijo. V nasprotnem primeru pooblašča prodajalca, da takemu uporabniku zavrne dostop ali izvedbo vseh ali dela storitev, ki jih ponuja www.tovarnazdravehrane.si.
Uporabnik je seznanjen z dejstvom, da včasih pride do prekinitev storitev ali do dogodkov, na katere družba Galleria Internazionale d.o.o. ne more vplivati in sprejema, da Galleria Internazionale d.o.o. ni odgovorna za kakršno koli izgubo podatkov, ki bi lahko nastala med prenosov podatkov na spletu. Uporabnik se strinja in sprejema, da je dostop do Spletnega mesta lahko včasih prekinjen, začasno nedosegljiv ali izključen.
Podjetje Galleria Internazionale d.o.o. si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila, če meni, da je to potrebno, prekliče ali spremeni vsebino Splošnih pogojev, paleto izdelkov, cene izdelkov ali vsebino spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si. Zato so uporabniki dolžni pred vsako uporabo spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si pregledati vsebino splošnih pogojev. Nasprotno dejanje prodajalca odvezuje kakršne koli odgovornosti. Te spremembe začnejo veljati z objavo na www.tovarnazdravehrane.si.
Za uporabo te spletne strani www.tovarnazdravehrane.si je odgovoren izključno Uporabnik. Prodajalec je oproščen odgovornosti za škodo, ki je morebiti nastala med obiskom spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si zaradi nezakonitih dejanj tretjih oseb, računalniških virusov, prekinitve komunikacijske linije, nepooblaščenega dostopa, neprimernega vedenja, malomarnosti itd. ter drugih primerov, za katere ni odgovoren Prodajalec. Prodajalec je oproščen kakršne koli odgovornosti v primeru okoliščin, ki preprečujejo uporabo spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si. Pogoji tega poglavja veljajo za celotno vsebino spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si.
Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za točnost in/ali popolnost vseh informacij in vsebin na spletnem mestu www.tovarnazdravehrane.si. www.tovarnazdravehrane.si si pridržuje pravico do napak v opisih in slikah izdelkov postavljenih v skladu s podatki proizvajalca. Vsa vsebina, objavljena na spletnem mestu, je objavljena, da kupcu olajša izbiro med nakupom. Za nenamerne napake nismo odgovorni.
www.tovarnazdravehrane.si na svoji spletni strani v dobri veri postavlja vse materiale, fotografije in besedila, da kupcu olajša nakup. www.tovarnazdravehrane.si ne jamči, da fotografije izdelka v celoti ustrezajo videzu samega izdelka. Ne odgovarjamo za morebitne nenamerne napake v opisih izdelkov. Če proizvajalec spremeni katero koli značilnost ali vsebino izdelka, so možne razlike med dejanski izdelki in fotografijami izdelkov ter opisi izdelkov na tej spletni strani. Vsi opisi se redno in podrobno preverjajo.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).
Podatki o podjetju
Žiro račun IBAN pri “Zagrebačka banka d.d” : HR4023600001102431713
Sedež: Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6,10090 Zagreb
Naslov elektronske pošte: [email protected]
OIB: 15724166318
MB: 4254481
Temeljni kapital: 20.000,00 kn
Člani upravnega odbora: Elvis Kajtazović, Dominik Milolož.
Vpisano v sodni register Trgovinskega sodišča v Zagrebu.
Pomen pojmov navedenih v Splošnih pogojih
1) Prodajalec – Podjetje Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6, 10090 Zagreb, Hrvaška
2) www.tovarnazdravehrane.si – spletno mesto v lasti Prodajalca
3) Kupec – katera koli oseba, ki je po ogledu in izbiri izdelka ali storitve registrirala svoje podatke in naročila izdelek ali storitev.
4) Uporabnik "www.tovarnazdravehrane.si" – katera koli oseba, ki uporablja spletno mesto "www.tovarnazdravehrane.si" za nakup na njem oglaševanih izdelkov ali pridobivanje informacij o določenem izdelku
5) Uporaba „www.tovarnazdravehrane.si" – dostop do spletnega mesta www.tovarnazdravehrane.si z namenom pridobivanja informacij o vsebini in/ali realizaciji spletnega nakupa na tem spletnem mestu
6) Spletni nakup ali spletna trgovina – nakup izdelkov prek "www.tovarnazdravehrane.si"
7) Izdelki – vsi izdelki, ki so razstavljeni na "www.tovarnazdravehrane.si" in jih je mogoče kupiti v spletni trgovini.
Spletna trgovina – sklepanje in odpoved prodajne pogodbe
Predmet in komercialni namen Pogodbe je nakup izbranega izdelka ali storitve prek spletne trgovine "www.tovarnazdravehrane.si" s plačilom ustreznega zneska – cene izdelka ali storitve. Pogodba je sklenjena preko sredstev za komuniciranje na daljavo (Pogodba, sklenjena na daljavo) in sicer preko: spletne trgovine, tiskanih promocijskih sporočil z naročilnico, telefona s človeškim posredovanjem.
Kupec je pooblaščen, da izbere možnost, da ga prodajalec obvesti o novih izdelkih, izdelkih na akciji itd. (novičnik). Po uspešni registraciji (pravilno izpolnjeni vsi zahtevani podatki) bo na e-pošto Kupca poslano obvestilo o uspešni registraciji..
Izdelki, ki jih je mogoče kupiti, so oglaševani na "www.tovarnazdravehrane.si", ob vsakem izdelku pa so podane informacije o specifikaciji izdelka, ceni. Cena in pogoji dostave so navedeni pod "Možnosti dostave".
Izbira želenega izdelka se opravi s shranjevanjem v "košarico" s klikom na povezavo "Košarica". Če kupec v tem času kupi izdelek, ki je bil prodan, bo Prodajalec kontaktiral kupca v zvezi z dogovorom o nadaljnjem ukrepanju (vračilo kupnine, nakup drugega izdelka ali dostava izdelka iste vrste, ko ga Prodajalec nabavi od svojih dobaviteljev). Prodajalec, razen pravkar navedenega, do kupca v opisanem primeru nima drugih obveznosti.
V "košarici" se nahajajo vsi izdelki, ki jih je Kupec izbral za nakup, skupaj s ceno izdelka in ceno dostave, ter skupno ceno (z DDV). Če kupec želi nadaljevati z nakupom, izbere povezavo "Naročilo" in sistem ga samodejno pripelje na stran " Naročilo ", na kateri je treba potrditi podatke, ki jih je kupec vnesel med registracijo, potrditi ali eventualno spremeniti podatke za dostavo računa in izbrati način plačila (plačilo z bančnim nakazilom, plačilo po povzetju ali plačilo s kreditno kartico). Podrobnosti o računu se lahko spremenijo glede na to, ali je račun prejela fizična ali pravna oseba Če račun prejema pravna oseba, mora stranka vnesti vse zahtevane podatke.
Po končanih zgornjih korakih spletne trgovine in izbiri »Nakup« na strani »Naročilo« sistem samodejno vodi stranko na stran »Potrditev naročila«, ki vsebuje podatke o številki naročila, plačilu in obvestilo o pošiljanju potrditvenega e-poštnega sporočila, ki vsebuje ponudbo prodaje izbranih izdelkov in obvestilo o e-poštnem naslovu in brezplačni telefonski številki, preko katere lahko Kupec dobi vse potrebne informacije. Če je stranka izbrala plačilo s kartico, ga klik na "Nakup" pelje do vnosa podatkov, povezanih s plačilom s kartico. Lahko se odloči tudi za obročno plačilo brez obresti, če je le to možno s kartico, s katero plačuje.
Možnosti plačila
Plačilo na spletni strani www.tovarnazdravehrane.si se izvede v EUR/HRK. Cene so na drobno, izražene v EUR/HRK in vključujejo ustrezen DDV. Cena izdelkov je določena za vsak izdelek posebej. Postopek vnosa cene na strani je strogo nadzorovan postopek, vendar vnos cen zahteva človeški dejavnik, kar prinaša možnost napak. Vse navedene cene veljajo za spletne nakupe, ne glede na morebitno drugačno ceno za isti izdelek v fizični trgovini.
Prodajalec je pooblaščen za spremembo cen brez predhodnega obvestila, prav tako kot je brez predhodnega obvestila pooblaščen za spreminjanje cen izključno za spletno trgovino. Prodajalec je pooblaščen tudi, da brez predhodnega obvestila določi popust, dnevne ali tedenske akcije, akcije za posamezen izdelek, skupino izdelkov in/ali za vse izdelke. Te ugodnosti lahko veljajo izključno za spletno nakupovanje, o čemer bo stranka obveščena pred samim nakupom.
Ne glede na prejšnje točke teh Splošnih pogojev, bo vso naročeno blago dostavljeno po cenah, ki so veljale ob oddaji ponudbe.
Naročila z dostavo v Sloveniji
Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine
- Z bančnim nakazilom in splošno položnico.
- Z Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners ali Discover kartico.
- Po povzetju, ko izdelek prevzamete pri dostavljalcu
Plačilo z bančnim nakazilom ali splošno položnico
Če ste se odločili za plačilo z bančnim nakazilom ali splošno položnico, bo potrditev naročila poslana na Vaš elektronski naslov. Po potrebi Vas bodo kontaktirali zaposleni v spletni trgovini www.tovarnazdravehrane.si.
1) Če je plačilo za izdelek izvedeno s splošno položnico, mora uporabnik na položnici izpolniti naslednje podatke:
Plačilo na IBAN Galleria Internazionale d.o.o. HR4023600001102431713
Referenčna številka: 99 – številka ponudbe
Prejemnik: Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6,10090 Zagreb
OIB: 15724166318
Po prejemu plačila Vam bomo poslali naročene izdelke.
Naročeni izdelki se kupcu dostavijo v skladu s pogoji dostave.
2) Če je plačilo za izdelek izvedeno z bančnim nakazilom, mora uporabnik na položnici izpolniti nalednje podatke:
Plačilo na žiro račun d.o.o.: HR4023600001102431713
Referenčna številka: 99 – številka ponudbe
Prejemnik: Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6,10090 Zagreb
Po prejemu plačila Vam bomo poslali naročene izdelke.
Naročeni izdelki se dostavijo kupcu v skladu s pogoji dostave.
Plačilo s kreditno kartico
Plačilo neposredno prek interneta z uporabo najsodobnejšega servisa za plačilo s kredinimi karticami:
- Visa*
- MasterCard*
- Maestro*
- Diners*
*Izključno enkratno plačilo!
Plačilo po povzetju ob prevzemu izdelkov pri dostavljalcu
Plačilo po povzetju Vam omogoča poravnavo naročila ob dostavi na določen naslov, oziroma šele, ko izdelek vidite pred seboj.
Pri dostavi dostavne službe GLS je možno plačilo z gotovino ali s karticami, oziroma z: MasterCard, Maestro, Visa in Union Pay International dostavljalcu ob dostavi. V primeru, da prejemnik v času dostave pošiljke ne more sprejeti pošiljke na naslovu, določenem za dostavo, dostavljalec pusti obvestilo o prispetju pošiljke.
Naročila z dostavo na Hrvaškem
Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine
- Z bančnim nakazilom in splošno položnico
- Keks Pay
- Z Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners ali Discover kartico
- Po povzetju, ko izdelek prevzamete pri dostavljalcu
Plačilo z bančnim nakazilom ali splošno položnico
Če ste se odločili za plačilo z bančnim nakazilom ali splošno položnico, bo potrditev naročila poslana na Vaš elektronski naslov. Po potrebi Vas bodo kontaktirali zaposleni v spletni trgovini www.tovarnazdravehrane.si.
1) Če je plačilo za izdelek izvedeno s splošno položnico, mora uporabnik na položnici izpolniti naslednje podatke:
Plačilo na IBAN Galleria Internazionale d.o.o. HR4023600001102431713
Referenčna številkaj: 99 – številka ponudbe
Prejemnik: Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6,10090 Zagreb
OIB: 15724166318
Po prejemu plačila Vam bomo poslali naročene izdelke.
Naročeni izdelki bodo kupcu dostavjeni v skladu s pogoji dostave.
2) Če je plačilo za izdelek izvedeno z bančnim nakazilom, mora uporabnik na položnici izpolniti nalednje podatke:
Plačilo na žiro račun d.o.o.: HR4023600001102431713
Referenčna številka: 99 – številka ponudbe
Prejemnik: Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6,10090 Zagreb
Po prejemu plačila Vam bomo poslali naročene izdelke.
Naročeni izdelki bodo kupcu dostavjeni v skladu s pogoji dostave.
Z aplikacijo Keks Pay
Na spletnem mestu je integriran Sistem plačila z aplikacijo Keks Pay.
Po izbiri plačila "KEKS Pay" se odpre stran s kodo QR. Po skeniranju kode sledite navodilom v aplikaciji.
Po uspešni avtorizaciji kartice je nakup opravljen.
Če sistem noče odobriti plačila, izberite plačilo s kartico.
Nimamo informacij o vzrokih zavrnitve kartice, lahko gre za tehnične ali poslovne razloge.
Plačilo s kreditno kartico
Plačilo neposredno prek interneta z uporabo najsodobnejše storitve plačevanja s kreditno kartico:
- Visa
- MasterCard
- Maestro
- Diners
Plačilo po povzetju ob prevzemu izdelkov pri dostavljalcu
Plačilo po povzetju Vam omogoča poravnavo naročila ob dostavi na določen naslov, oziroma šele, ko izdelek vidite pred seboj. Plačilo po povzetju ni možno, če se odločite za osebni prevzem blaga v našem skladišču. Plačilo po povzetju je možno izključno v gotovini, dostavljalcu, ob dostavi na navedeni naslov. Plačilo po povzetju ni možno, če se odločite za osebni prevzem blaga v našem skladišču. Plačilo po povzetju je možno izključno v gotovini, plačate dostavljalcu podjetja, ob dostavi na navedeni naslov.
Pri dostavi dostavne službe GLS je možno plačilo z gotovino ali s karticami, oziroma z: MasterCard, Maestro, Visa in Union Pay International dostavljalcu ob dostavi. V primeru, da prejemnik v času dostave pošiljke ne more sprejeti pošiljke na naslovu, določenem za dostavo, dostavljalec pusti obvestilo o prispetju pošiljke.
Varnost plačila
Pri plačevanju v naši spletni trgovini uporabite CorvusPay – napreden sistem za varen sprejem plačilnih kartic prek interneta.
CorvusPay zagotavlja popolno tajnost podatkov o vaši kartici že od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec CorvusPay. Podatki o plačilu se šifrirano posredujejo iz vašega spletnega brskalnika banki, ki je izdala Vašo kartico. Naša trgovina nikoli ne pride v stik s celovitimi podatki o Vaši plačilni kartici. Podatki so nedostopni tudi zaposlenim v sistemu CorvusPay. Izolirano jedro samostojno prenaša in upravlja z občutljivimi podatki, pri čemer jih ohranja popolnoma varne.
Obrazec za vnos podatkov o plačilu je opremljen s transportno kodo SSL najvišje zanesljivosti. Vsi shranjeni podatki so dodatno zaščiteni s šifriranjem s pomočjo kriptografske naprave, certificirane po standardu FIPS 140-2 Level 3. CorvusPay izpolnjuje vse zahteve glede varnosti spletnih plačil, ki jih predpisujejo vodilne blagovne znamke kartic, torej deluje v skladu s standardom – PCI DSS Level 1 – najvišjim varnostnim standardom industrije plačilnih kartic. Pri plačevanju s karticami, vključenimi v program 3-D Secure, Vaša banka poleg veljavnosti same kartice dodatno potrdi Vašo identiteto s pomočjo tokena ali gesla.
Corvus Info vse zbrane informacije šteje za bančno skrivnost in jih tako tudi obravnava. Informacije se uporabljajo izključno za namene, za katere so namenjene. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni, njihovo zasebnost pa zagotavljajo najsodobnejši varnostni mehanizmi. Zbirajo se samo podatki, nujni za izvedbo plačila v skladu s predpisanimi zahtevnimi postopki za spletno plačilo.
Varnostni nadzor in operativni postopki, ki se uporabljajo za našo infrastrukturo, zagotavljajo trenutno zanesljivost sistema CorvusPay. Poleg tega z ohranjanjem strogega nadzora dostopa, rednim nadzorom varnosti in poglobljenimi pregledi za preprečevanje ranljivosti omrežja ter načrtnim izvajanjem določb o varovanju informacij trajno vzdržujejo in izboljšujejo raven varnosti sistema z zaščito podatkov Vaše kartice.
Izjava o varnosti plačila
Uporabljajo se najsodobnejši standardi za zaščito podatkov – protokol SSL (Secure Socket Layer) s 128-bitnim šifriranjem podatkov in algoritmom MD5. Protokol ISO 8583 zagotavlja, da izmenjava podatkov med plačilnim sistemom in avtorizacijskimi centri kartičnih družb poteka v zasebnem omrežju, ki je pred nepooblaščenim dostopom zaščiteno z dvojno plastjo "požarnega zidu".
Registracija
Za nakup v spletni trgovini registracija ni obvezna. Za nakup brez registracije morate vnesti le e-poštni naslov ob prvem koraku postopka plačila (do katerega imate dostop), tako, da bo Vam po vnosu podatkov, potrebnih za dostavo, mogoče poslati potrditev naročila.
Če ne želite vsakič, ko kupujete, znova vnašati naslova za dostavo in podatkov o plačilu, je priporočljiva hitra registracija. Za dostop do uporabniškega računa je treba vnesti le veljaven elektronski naslov, osebne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj, telefonska številka) in geslo za dostop do uporabniškega računa. Znaki so lahko poljubni – čim daljše je, bolj odporno je na vdore. Če ste brez ideje, lahko na spletnem mestu dobite generirano geslo.
Po vnosu zahtevanih podatkov je treba registracijo potrditi s klikom na polje "Registracija". Ustvarjen uporabniški račun ostane registriran v sistemu in je dostopen s kombinacijo uporabniškega imena in gesla na strani "Prijava".
V primeru da ste geslo pozabili, morate na isti strani klikniti »Ste pozabili geslo?«. Klik vas pripelje na stran, kjer lahko pustite svoj e-poštni naslov, s katerim ste se registrirali v spletni trgovini in na katerega vam sistem nato samodejno pošlje povezavo, s katero boste ponastavili geslo in dobili novega. Kasneje ga lahko spremenite v nastavitvah računa, saj si samodejno ustvarjenih gesel ni enostavno "zapomniti" (ali preprosto kliknite DA, ko vas brskalnik vpraša, ali naj si zapomni vneseno geslo, da vam ga ni treba vnašati vsakič, ko se prijavljate).
Skratka, po ustvarjanju računa je za vsak nadaljnji nakup potrebna le prijava z uporabniškim imenom in geslom.
Klub zvestobe
Pridružite se našemu klubu in si zagotovite stalen nakup s popustom. Da, prav ste prebrali. Naš klub zvestobe svojim članom omogoča stalen popust, ki se lahko samo še poveča.
Zbiranje točk -> 0,20 € = 1 točka
Z registracijo v klub prejmete stalni popust v višini 5% in z nadaljnjimi nakupi preidete v višje razrede popusta.
Razredi popusta
1) <999 točk – 5% popusta
2) 1000 – 2999 točk – 7%
3) 3000 – 4999 točk – 9%
4) 5000 – 6999 točk – 10%
5) > 7000 točk – 15%
*Popust se ne sešteva z ostalimi popusti.
Kako deluje sistem?
Po včlanitvi eno leto zbirate točke in imate paket popustov glede na število porabljenih evrov/točk. Po preteku obračunskega obdobja, ki traja eno leto od trenutka registracije, se točke izbrišejo in jih začnete zbirati znova, vendar obdržite paket popustov, v katerem ste bili. Če v naslednjem letu zberete dovolj točk za isti ali višji razred, popust postane trajen.
Upamo, da smo vam že vzbudili zanimanje in da ste že kliknili na povezavo za prijavo.
Dostava
Stroški dostave
Naročila z dostavo v Sloveniji
Stroški dostave
Za vsa naročila znotraj Slovenije, ki so večja od 60€ in so oddana v spletni trgovini www.tovarnazdravehrane.si, je dostava brezplačna. Strošek dostave za naročila, ki so manjša od 60€, znaša 5€.
Izdelki, ki so plačani v skladu s poslano ponudbo, bodo Kupcu dostavljeni v Slovenijo v roku 1-3 delovnih dneh.
Če se želite dogovoriti za ustrezen termin dostave, Vas prosimo, da to zapišete v okno OPOMBA, da bomo lahko vašo zahtevo posredovali dostavni službi.
Če se odločite na nakup, lahko izberete dostavo ali prevzem paketa na paketomatih. Če se odločite na prevzem paketa na pekatomatu , je postopek takšen: Izberete si način dostave: paketomat in nato na zemljevidu izberite želeno lokacijo, na kateri boste prevzeli vaš paket. Na zemljevidu "izberite" želeni paketomat, GLS vas bo kontaktiral, ko bo paket pripravljen za prevzem iz paketomata.
Postopek dostave
Dostavo opravi Prodajalec (prek svojih zaposlenih) ali preko ugledne dostavne (kurirske) službe.
Dostava poteka preko prevozniških podjetij, ki opravljajo prevozne storitve.
Izdelki bodo zapakirani tako, da se z običajnim ravnanjem med prevozom ne morejo poškodovati.
Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan preveriti morebitno škodo in jo nemudoma prijaviti dostavljavcu, ki je blago dostavil, oziroma zavrniti prevzem pošiljke, na kateri so vidne zunanje poškodbe. Kupec je ob prevzemu blaga dolžan podpisati izjavo o prevzemu blaga, dostavljalec pa jo vzame kot potrditev prevzema.
V primerih, ko se izdelek, dobavljen kupcu, razlikuje od tistega, ki ga je kupil, ima pravico do dostave naročenega izdelka, če pa to ni mogoče, ima kupec pravico do povračila v višini plačane cene, cene dostave in stroškov vračila blaga ter je dolžan vrniti napačno dostavljen izdelek.
V primeru, da Prodajalec kupljenega izdelka ne more dostaviti v določenem roku, bo o tem obvestil Kupca, da se dogovori o novem roku dostave. V tem primeru ima Kupec pravico odpovedati Pogodbo.
Ob dostavi kupec s kupljenim izdelkom prejme vse dokumente, ki spremljajo izdelek (uporabniški priročnik, garancijski list), račun in potrdilo o prevzemu pošiljke, ki ga je dolžan podpisati. S podpisom na potrdilo o prevzemu pošiljke, kupec potrjuje da je prevzel izdelek brez vidnih zunanjih poškodb.
Blago je zavarovano pred izgubo med dostavo. Kupec je ob prevzemu blaga dolžan podpisati izjavo o prevzemu blaga, dostavljalec pa jo vzame kot potrdilo o prevzemu.
Cene dostave so prikazane na "www.tovarnazdravehrane.si" in vključujejo ustrezen DDV.
Status naročila
Ob obdelavi pošiljke Kupec po e-pošti prejme obvestilo o statusu svoje pošiljke.
Naročila z dostavo na Hrvaškem (in v drugih državah EU)
Stroški dostave
Dostava za vsa naročila izven Hrvaške, kupljena v spletni trgovini www.tvornicazdravehrane.com, se plača. Strošek dostave sistem samodejno izračuna na podlagi vnaprej določenega cenika dostavne (kurirske) službe. Stroški pošiljanja se izračunajo na podlagi teže paketa in države/naslova dostave.
- Dostava za vsa naročila nad 39,99 € , kupljena v spletni trgovini www.tovarnazdravehrane.si je brezplačna za celotno Hrvaško. Stroški dostave za vsa naročila manjša od 39,99 € znašajo 3,99 €.
- Za območje mesta Zagreb je ob znesku naročila nad 24,99 € , dostava brezplačna, edini pogoj je, da kot način dostave izberete "Dostavno vozilo podjetja".
*Brezplačna dostava velja samo za naslednje poštne številke (Zagreb): 10000, 10010, 10020, 10040, 10090, 10110.
Izdelki, ki so plačani v skladu s poslano ponudbo, bodo Kupcu dostavljeni v roku 1–3 delovnih dni, (razen na otokih, kjer je dostava odvisna od voznega reda trajektov in v Dubrovniški regiji).
- V primeru, da je naslov dostave eden izmed spodaj prikazanih otokov, se strošek dostave izračuna glede na težo paketa in se v nakupovalni košarici avtomatsko ažurira po vnaprej določenem ceniku s strani dostavne (kurirske) službe.
- Na spodaj omenjene otoke dostavo obavlja dostavna služba GLS v sodelovanjo s Hrvaško Pošto.
- Seznam lokacij in poštnih številk na katere se nanašajo omejitve:
Izdelki, ki so plačani v skladu s poslano ponudbo, bodo Kupcu v druge dražev EU dostavljeni v roku 3–10 delovnih dneh.
Če se želite dogovoriti za ustrezen termin dostave, Vas prosimo, da to zapišete v okno OPOMBA, da bomo lahko vašo zahtevo posredovali dostavni službi.
Če se odločite za nakup, lahko izberete dostavo ali osebni prevzem v poslovalnicah ali prevzem paketov na paketomatih.
Blago je možno prevzeti v eni naših prodajaln, vse podrobnosti o osebnem prevzemu pa si lahko ogledate TUKAJ.
Če želite dostavo v Nemčijo ali v Avstrijo, si oglejte vse pogoje dostavljanja v ti državi na GLS spletni strani.
Postopek dostave
Dostavo opravi Prodajalec (prek svojih zaposlenih) ali preko ugledne dostavne (kurirske) službe.
Dostava poteka preko prevozniških podjetij, ki opravljajo prevozne storitve.
Izdelki bodo zapakirani tako, da se z običajnim ravnanjem med prevozom ne morejo poškodovati.
Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan preveriti morebitno škodo in jo nemudoma prijaviti dostavljavcu, ki je blago dostavil, oziroma zavrniti prevzem pošiljke, na kateri so vidne zunanje poškodbe. Kupec je ob prevzemu blaga dolžan podpisati izjavo o prevzemu blaga, dostavljalec pa jo vzame kot potrditev prevzema.
V primerih, ko se izdelek, dobavljen kupcu, razlikuje od tistega, ki ga je kupil, ima pravico do dostave naročenega izdelka, če pa to ni mogoče, ima kupec pravico do povračila v višini plačane cene, cene dostave in stroškov vračila blaga ter je dolžan vrniti napačno dostavljen izdelek.
V primeru, da Prodajalec kupljenega izdelka ne more dostaviti v določenem roku, bo o tem obvestil Kupca, da se dogovori o novem roku dostave. V tem primeru ima Kupec pravico odpovedati Pogodbo.
Ob dostavi kupec s kupljenim izdelkom prejme vse dokumente, ki spremljajo izdelek (uporabniški priročnik, garancijski list), račun in potrdilo o prevzemu pošiljke, ki ga je dolžan podpisati. S podpisom na potrdilo o prevzemu pošiljke, kupec potrjuje da je prevzel izdelek brez vidnih zunanjih poškodb.
Blago je zavarovano pred izgubo med dostavo. Kupec je ob prevzemu blaga dolžan podpisati izjavo o prevzemu blaga, dostavljalec pa jo vzame kot potrdilo o prevzemu.
Cene dostave so prikazane na "www.tovarnazdravehrane.si" in vključujejo ustrezen DDV.
Status naročila
Ob obdelavi pošiljke Kupec po e-pošti prejme obvestilo o statusu svoje pošiljke.
Vračilo blaga
Pred sklenitvijo pogodbe ima Uporabnik možnost pregledati pogoje uporabe "www.tovarnazdravehrane.si", navedene v spustnem meniju Podpora (obvestilo iz prvega odstavka 57. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Narodne novine, št. 41/2014)) in obvestilo o pravici uporabnika, da enostransko odpove Pogodbo z obrazcem za enostransko odpoved pogodbe iz prvega in drugega odstavka 61. člena Zakona o varstvu potrošnikov.)
V skladu s prvim odstavkom 77. člena Zakona o varstvu potrošnikov lahko uporabnik enostransko odpove pogodbo v 14 (štirinajstih) dneh od dobave blaga kupcu brez obrazložitve.
Uporabnik ni upravičen do enostranske odpovedi pogodbe, če je storitev v celoti opravljena, izpolnitev pa se je začela z njegovim izrecnim predhodnim soglasjem in z njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi storitve, če bo storitev v celoti opravljena.
V skladu s petim odstavkom 77. člena Zakona o varstvu potrošnikov je uporabnik odgovoren za kakršno koli okvaro blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tiste, ki je bila potrebna za določitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Vrnjeni izdelek mora biti v originalni embalaži in z deklaracijo ter vsebino in računom, navodili za uporabo in garancijskim listom. Galleria Internazionale d.o.o. določa pogoje vračila - odstotek zmanjšanja zneska vračila kupcu zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka.
Potrošnik krije stroške vračila blaga.
Pravica do vračila blaga
Napake za katere prodajalec ni odgovoren
- Prodajalec ne odgovarja za napake, če so bile kupcu znane ob sklenitvi pogodbe ali mu niso mogle ostati neznane.
- Šteje se, da pomanjkljivosti, ki bi jih skrbna oseba s povprečnim znanjem in izkušnjami osebe istega poklica in poklica kot kupec zlahka opazila pri običajnem pregledu blaga, kupcu niso mogle ostati neznane.
- Določba 2. odstavka tega člena ne velja za pogodbe, ki jih fizična oseba kot kupec sklene zunaj svoje gospodarske ali poklicne dejavnosti s fizično ali pravno osebo, ki deluje kot prodajalec v okviru svoje gospodarske ali poklicne dejavnosti (Potrošniška pogodba).
- Prodajalec je odgovoren za napake, ki bi jih kupec zlahka opazil, če je izjavil, da artikel nima pomanjkljivosti ali da ima artikel določene lastnosti.
Pregled blaga in vidne pomanjkljivosti
- Kupec je dolžan prejeti artikel na običajen način pregledati ali ga dati na vpogled, čim prej ko je to možno glede na redni potek dogodkov, prodajalca pa o vidnih napakah obvestiti v osmih dneh, v primeru trgovinske pogodbe pa nemudoma, v nasprotnem primeru izgubi pravico, ki mu pripada na tej podlagi.
- Kadar se pregled opravi v navzočnosti obeh strani, je kupec o svojih pripombah zaradi vidnih napak dolžan takoj obvestiti prodajalca, sicer izgubi pravico, ki mu na tej podlagi pripada.
- Če je kupec blago odposlal naprej brez pretovarjanja in je prodajalec ob sklenitvi pogodbe vedel ali je moral vedeti za možnost takšne nadaljnje pošiljke, se lahko pregled artikla odloži, dokler ne prispe na novo destinacijo. V tem primeru je Kupec dolžan obvestiti Prodajalca o napakah takoj, ko je zanje izvedel od svojih strank.
- V potrošniških pogodbah, potrošnik kot kupec izdelkov ni dolžan pregledati ali dati v pregled, je pa dolžan prodajalca obvestiti o obstoju vidnih napak v dveh mesecih od datuma odkritja napake.
Skrite napake
- Kadar se po prevzemu artikla s strani kupca izkaže, da ima artikel napako, ki je ni mogoče odkriti z običajnim pregledom ob prevzemu artikla, je kupec pod grožnjo izgube pravic dolžan prodajalca obvestiti v dveh mesecih od dneva ko je bila napaka odkrita, v primeru gospodarske pogodbe pa brez odlašanja.
- Prodajalec ni odgovoren za napake, ki se pojavijo po preteku dveh let od dobave blaga, v primeru trgovinske pogodbe pa šest mesecev.
- Pri prodaji rabljenega blaga se lahko pogodbeni stranki dogovorita za obdobje enega leta, pri trgovinskih pogodbah pa tudi za krajši rok.
- S Pogodbo se lahko podaljšajo roki iz 2. In 3. Odstavka tega člena.
Enostranska odpoved pogodbe
Če želi uporabnik uveljaviti pravico do enostranske odpovedi Pogodbe, mora obvestiti Galleria Internazionale d.o.o. o svoji odločitvi, da Pogodbo enostransko odpove pred potekom roka.
Izjavo je treba poslati po pošti na naslov Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6, 10090 Zagreb, Hrvaška ali po elektronski pošti [email protected]
Izjava mora vsebovati: številko računa, datum računa, ime in priimek, naslov, telefon, faks ali elektronski naslov.
Če uporabnik enostransko odpove pogodbo, mu bo prejeti znesek, vključno s stroški dostave, vrnjen brez odlašanja in najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od datuma, ko Galleria Internazionale d.o.o. sporočilo o odločitvi uporabnika za enostransko prekinitev Pogodbe, razen če je uporabnik izbral drugo vrsto dostave, ki ni najcenejša ponujena standardna dostava.
Vračilo plačanega zneska bo izvedeno na enak način, kot je uporabnik plačal. V primeru, da se uporabnik strinja z vračilom vplačanega zneska na drug način, v zvezi z vračilom nima nobenih stroškov. Vračilo kupnine Galleria Internazionale d.o.o. to lahko stori šele potem, ko je bilo blago vrnjeno ali potem, ko je bilo predloženo dokazilo, da je bilo blago poslano nazaj.
Uporabnik je dolžan blago dostaviti ali poslati na naslov Galleria Internazionale d.o.o., Predavčeva 6, 10090 Zagreb, Hrvaška, brez nepotrebnega odlašanja, vsekakor pa najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od datuma sporočitve odločitve o enostranski odpovedi pogodbe.
Neposredne stroške vračila blaga mora Kupec poravnati sam. Pred odpovedjo pogodbe uporabnik pokliče na telefonsko številko +385 1/ 5573-568 ali nas kontaktira na [email protected], da se mu pojasni postopek vračila blaga.
Obrazec za enostransko odpoved pogodbe
Reklamacija
Če med prvo uporabo ugotovite, da je izdelek, ki ste ga prejeli, pokvarjen ali da z njim niste zadovoljni, se obrnite na nas in sledite spodnjim korakom.
Pošljite nam podatke s številko naročila, številko računa ali svojim uporabniškim imenom, opisom reklamacije in sliko izdelka po e-pošti na [email protected].
Poslali Vam bomo potrdilo, da smo prejeli reklamacijo in Vas na podlagi Vaših opisnih podatkov obvestili ali je izdelek mogoče nadomestiti z novim, ali je mogoče za izdelek dobiti povračilo ali pa je treba izdelek poslati pooblaščenemu servisnemu centru.
V primerih, ko je izdelek mogoče zamenjati z novim in ko je za izdelek mogoče vrniti denar, na vaš naslov pošljemo dostavno službo, ki prevzame reklamirani izdelek in ga vrne v naše skladišče.
Ko izdelek prispe v skladišče, Vam bomo poslali obvestilo o vračilu kupnine/pošiljanju nadomestnega izdelka. Vračilo/zamenjava za nov izdelka bo izvedeno-/a v 2–3 dneh, najpozneje pa po 15 dneh. V nasprotnem primeru nas kontaktirajte po telefonu na +385 1/ 5573-568 ali po elektronski pošti na [email protected]
V primeru da je bila pošiljka med prevozom poškodovana in je škoda vidna, ko prevzemate pošiljko, vas prosimo, da pošiljke ne prevzamete. Prosimo Vas, da nas kontaktirate, da lahko čim prej preverimo stanje pošiljke in pošljemo novo.
Verjamemo, da bomo Vašo pritožbo rešili v obojestransko zadovoljstvo.
Zaščita osebnih podatkov
Prodajalec zbira osebne podatke Kupca samo v obsegu, ki je potreben za izpolnitev njegovih obveznosti, in jih lahko uporablja za obveščanje o novih in posebnih izdelkih ter dostavo promocijskih materijalov, novičnika, izboljšanje odnosov s Kupci in za preverjanje drugih podatkov, potrebnih za spletno nakupovanje.
Poleg Galleria internazionale d.o.o., ima dostop do baze za pošiljanje novičnika z osebnimi podatki o strankah tudi Marker d.o.o., specializirano podjetje za izdelavo spetnih trgovin.
Prodajalec se zavezuje, da bo varoval osebne podatke kupcev v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se zavezuje, da osebnih podatkov na kakršen koli način ne bo razril tretjim osebam brez soglasja Kupca (razen podatkov, ki so potrebni poslovnim partnerjem za dostavo kupljenega izdelka). Iz tega so izvzeti primeri, ko je Prodajalec z veljavnim ukazom pooblaščenih državnih organov v skladu z zakonom dolžan dostaviti ali omogočiti dostop do osebnih podatkov Kupcev.
Galleria Internazionale d.o.o. ne beleži številke vaše kreditne kartice ali podatke o transakcijah in za bremenjenje vaše kreditne kartice uporablja storitve tretje osebe, pooblaščene banke, ki vaše podatke ščiti s šifriranjem.
Stranka ima pravico zahtevati dopolnitev, popravek ali spremembo napačnih osebnih podatkov.
Izjava o zasebnosti
Zavezujemo se, da bomo zagotavljali varstvo osebnih podatkov kupcev z zbiranjem le nujnih osnovnih informacij o strankah/uporabnikih, ki so potrebne za izpolnjevanje naših obveznosti; kupce obveščamo o tem, kako uporabljamo zbrane podatke, strankam redno dajemo možnost izbire o uporabi njihovih podatkov, vključno z možnostjo odločitve, ali bo njihovo ime odstranjeno s seznamov, uporabljenih za tržne kampanje.
Vsi podatki o uporabnikih se strogo varujejo in so na voljo samo zaposlenim, ki te podatke potrebujejo za delo. Vsi naši zaposleni in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varovaja zasebnosti.
Zahteva za izbris osebnih podatkov
Če želite zahtevati izbris vaših osebnih podatkov, ki smo jih zbrali, nas lahko kontaktirate neposredno. Za oddajo zahteve za izbris podatkov pošljite e-pošto na [email protected] z zadevo "Zahteva za izbris podatkov". V vsebino elektronskega sporočila vključite svoje ime, e-poštni naslov in natančen opis podatkov, za katere želite, da se izbrišejo.
Vašo zahtevo bomo potrdili v najkrajšem možnem času in jo obdelali v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu podatkov. Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete dodatno pomoč, se obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom na [email protected] ali po telefonu +385 1 / 5573-568.
Pravilnik o piškotkih
Da bo spletno mesto www.tovarnazdravehrane.si pravilno delovalo, mora v uporabnikov računalnik shraniti majhno količino informacij (piškotkov). V skladu s predpisi EU,mora Galleria Internazionale d.o.o. pridobiti soglasje uporabnika, preden shrani piškotek. Z uporabo spletne strani www.tovarnazdravehrane.si, se uporabnik strinja z uporabo piškotkov.
Z izklopom piškotkov se uporabnik odloči, ali bo dovolil shranjevanje piškotkov v svojem računalniku. Nastavitve piškotkov se lahko nadzirajo in spreminjajo v spletnem brskalniku, ki ga uporabnik uporablja za brskanje po spletu. Če uporabnik onemogoči piškotke, obstaja možnost, da spletno mesto ne bo moglo uporabljati nekaterih funkcij, ki jih ponuja spletna trgovina www.tovarnazdravehrane.si.
Pohvale in pritožbe
Pisni ugovor, odgovor, obvestila
V skladu z 10. členom zakona o varstvu potrošnikov lahko v primeru, da ste iz kakršnega koli razloga nezadovoljni, pošljete pisno pritožbo na spletno trgovino www.tovarnazdravehrane.si.
Galleria Internazinale d.o.o. vam omogoča vložitev pisne pritožbe po pošti, telefonu +385 1 / 5573-568 ali po elektronski pošti [email protected].
Da bi čim hitreje našli konkretno naročilo, v zvezi s katerim imate pritožbo, v pritožbi navedite številko naročila, številko računa ali svoje ime in priimek.
www.tovarnazdravehrane.si bo nemudoma pisno potrdila prejem pritožbe, odgovor pa boste dobili v 15 (petnajstih) dneh od datuma prejema pritožbe.
Kontakti
OIB: 15724166318
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov
S posebno uredbo Evropske unije je od 15. 02. 2016 po vsej EU mogoče spore v zvezi s spletnimi nakupi reševati prek platforme ODR. Platforma za reševanje sporov je na voljo na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
To pomeni, da če naletite na težavo med spletnim nakupom znotraj EU oz. za spore v zvezi s spletnim naročanjem, le to najprej poskusite rešiti brez vključevanja sodišč.
Potrošniki lahko to povezavo uporabljajo za čezmejne potrošniške spore. Za potrošniške spore v zvezi s trgovci iz Republike Hrvaške ta možnost ne obstaja, dokler postopek s potrebno zakonodajo ne podprejo pooblaščeni organi Republike Hrvaške.
Druge določbe
1) Prodajalec daje Kupcem pravico, da uporabljajo vse storitve na "www.tovarnazdravehrane.si" samo za osebne potrebe, v nekomercialne namene. Spreminjanje vsebine na "www.tovarnazdravehrane.si" v kateri koli obliki je prepovedano, prav tako pa tudi kopiranje, javno izvajanje itd. Uporaba vsebine "www.tovarnazdravehrane.si" na drugih spletnih mestih je prepovedana.
2) Prodajalec si pridržuje pravico, da tretji osebi podeli pravice do objave kakršne koli vsebine, delov vsebine "www.tovarnazdravehrane.si" tretji osebi samo v primeru pogodbe, ki ureja pravice in obveznosti prodajalca in tretje osebe, ki objavlja informacije.
3) Ob nakupu katerega koli izdelka, ki je predmet avtorskih pravic ali pravic intelektualne lastnine, prodajalec ne priznava nobenih dodatnih pravic uporabe in objave, razen izrecno podeljene pravice ali dovoljenja proizvajalca/distributerja izdelka.
4) Ko ''www.tovarnazdravehrane.si'' z ustreznimi povezavami ponuja možnost obiska spletnih mest drugih oseb, spletna mesta niso v lasti Prodajalca in ti splošni pogoji se v primeru uporabe omenjenih spletnih mest ne nanašajo na Prodajalca in Kupca. Prodajalec teh spletnih mest ne nadzoruje in ne prevzema nobene odgovornosti za nobeno od njih ali njihovo vsebino. Ogled teh spletnih mest je v celoti osebna odgovornost kupca in prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti.
5) Čeprav si prodajalec po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti točnost vseh objavljenih informacij o izdelkih, je možno, da podatki o določenem izdelku niso posodobljeni ali točni, v tem primeru bo Prodajalec obvestil kupca, ki je oddal naročilo, po čemer ima kupec pravico, da ostane pri svojem naročilu oz. ga spremeni. Fotografije ob izdelkih so samo za ilustracijo.
6) Cena izdelka bo tista, ki je ves čas navedena na naši spletni strani, razen v primeru očitne napake. Čeprav se trudimo zagotoviti da so cene, navedene na naši spletni strani, točne, lahko pride do napake. Če odkrijemo napako v ceni izdelka, ki ste ga naročili, vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času in vam dali možnost potrditve naročila po ceni, ki je točna, ali možnost preklica naročila. Če vam ne bomo mogli odgovoriti, se bo naročilo štelo za preklicano in vsi plačani zneski bodo v celoti povrnjeni.
7) Če je napaka v ceni očitna in nezmotljiva in ste vi opazili, da je cena napačna, vam nismo dolžni prodati nobenega izdelka po netočno navedeni nižji ceni (tudi če smo vam poslali Potrdilo o prejemu naročilu).
8) Prodajalec si pridržuje pravico do objave vsebine v angleščini, če:
- je ime izdelka, njegovih delov ali funkcij v angleščini,
- gre za izraze v angleščini, ki so splošno sprejeti v slovenskem jeziku, torej so del običajne terminologije,
- obstaja nevarnost, da pomembnih informacij ni mogoče natančno prevesti v slovenščino, ne da bi izgubile svoj pomen in smisel.
9) Prodajalec ima pravico do objave nasvetov, ki odražajo poslovno filozofijo podjetja Galleria Internazionale d.o.o., vendar ti nikakor niso nadomestek za strokovni zdravniški nasvet in se nanje ne smemo zanesti kot na zdravstveni nasvet. Prodajalec vedno priporoča, da kupec glede osebnega zdravja ali zdravstvenega stanja poišče mnenje zdravnika ali drugega usposobljenega zdravstvenega delavca.
Kupec je dolžan upoštevati navodila za uporabo izdelka, v nasprotnem primeru Prodajalec ne prevzema odgovornosti.
Stranka prevzema vso odgovornost za svoje zdravje, življenje in dobro počutje, pa tudi za zdravje, življenje in dobro počutje svoje družine in otrok ter za vse odločitve zdaj ali v prihodnosti.