DomovZdrav kotičekVse, kar delamo2022 - prelomno leto za celo Tovarno

2022 - prelomno leto za celo Tovarno

Veselimo se naslednjem letu
2022 - prelomno leto za celo Tovarno

Najbolj izzivno in najbolj uspešno leto za nas

Leto, ki je za nami, bi lahko poimenovali leto izzivov. In s tem bi se strinjal vsak!

Leto 2022 je bilo že tretje leto zapored na preizkušnji pandemije. Poleg vsega tega sta nas vse terjala vojna kriza in inflacija. Podnebne spremembe so prav gotovo »češnja na torti« tega leta, v katerem ni moglo vedno vse potekati po načrtih.

To leto je za naše poslovanje pomenilo veliko borbe z nabavo surovin, veliko potrpežljivosti pri uvozu in transportu iz drugih delov sveta, veliko finančnih sprememb in drugačnih notranjih politik, predvsem pa nam je pokazalo, da Tovarna zdrave hrane večinoma zlahka premaguje vse izzive, ki nam jih je serviralo leto 2022.

Ped vsem, to leto smo odprli našo 15 poslovalnico. Zadar in zagrebška Ilica sta postali bogatiji za še naše ekološke trgovine, poleg tega, spletno nakupovanje je za nas skoraj najmočnejši podaljšek naše prodaje. Neverjetno, kako močno je napredovalo spletno nakupovanje hrane in živilskih izdelkov v letu 2022, ta trend pa smo zaznali že v letu 2020. V veliko čast nam je, da smo dosegli sam prestol najmočnejših specializiranih živilskih spletnih trgovin in da, zahvaljujoč temu, pa tudi predanemu delu na lastni blagovni znamki, smo letos prejeli nagrado za najboljšo blagovno znamko zdrave hrane na Hrvaškem!

Sredi leta je bil na letošnjem tradicionalnem projektu Woman's Choice Awards Nutrigold razglašen za najboljšo blagovno znamko v kategoriji zdrave prehrane!

Rekli smo si - embalaža mora biti opazna in posebna, vsebina kakovostna, celoten izdelek pa pravi predstavnik naše Tovarne. In uspelo nam je! Ustvarili smo prehransko zlato - Nutrigold in ženske, zbrane za velikim projektom WCA, so to tudi prepoznale!

Prav zato smo z Nutrigoldom v 2022. letu odločili narediti nekoliko drugačno zgodovino. Kot blagovna znamka, ki smo jo tržili tudi na avstrijskem trgu, preko njihovih podružnic BIPA, se je Nutrigold izkazal kot "projekt", ki si zasluži svojo pot v Evropo. Tako smo začeli tudi z delovanjem slovenske spletne trgovine Tovarna zdrave hrane in se odločili, da bomo izdelke, ki jih pakiramo v Lepi naši, postopoma ponudili našim sosedom, v bližnji prihodnosti pa tudi preostali Evropi.

Poleg tega smo z našo blagovno znamko stali za več projekti, na katere smo še posebej ponosni.

Tako smo se znašli v zakulisju modne revije priljubljene trajnostne znamke KLISAB, nato postali ponosni pokrovitelji najbolj gledanega resničnostnega šova Život, oz. Življenje na vagi, nato pa pokrovitelji priljubljenega hrvaškega oblikovalca Zorana Aragovića, njegove nove kolekcije blagovne znamke BiteMyStyle. Tovarna zdrave hrane in Nutrigold sta s tem pokazala, da razmišljata tako zeleno kot odgovorno, a tudi marketinško drugače. Podpora lokalnim blagovnim znamkam, proizvajalcem, kreativcem – to je nekaj, za kar si prizadevamo vsak dan in za kar si bomo prizadevali kot celotna ekipa. In ko smo že pri ekipi in genialnih projektih, se moramo pohvaliti s prvo ekipno udeležbo na letošnjem Zagrebškem Cenerju.

Legendarna nočna dirka je bila izpeljana z veliko potu (in nekaj solz ), a že s tistim majhnim dejanjem smo dokazali, da Tvornica (Tovarna) skupaj zmore vse.

In ne le Tovarna zdrave hrane, ampak tudi naša sestra, Zdravica&Kavica.

Kot prostor, kjer se dnevno zbirajo ljubitelji prijetnih prostorov za druženje, za poslovni sestanek, pitje ekoloških pijač in zdravega zajtrka, se je naš lokal izkazal kot popoln podaljšek tega, kar Tovarna, oziroma Tvornica počne že 7 let. 

Tudi mi smo se preizkusili v novem gostinskem podvigu in uspeli!

Ena najbolj priljubljenih hrvaških revij Story že 11. leto zapored obeležuje mesec rožnate pentlje z namenom ozaveščanja javnosti in preprečevanja raka na dojkah. In tudi letos je v sodelovanju z društvom P.I.N.K.-life in pod sloganom Ohranimo zdrave dojke potekal projekt, v katerega se je vključila tudi naša Tvornica – torej naš lokal Zdravica&Kavica, ki simbolično v vseh svojih hrbtenicah blagovne znamke nosi rozo barvo. Po panelu in posebnih čustvenih zgodbah žensk ter odličnih nasvetih strokovnjakov se je rožnata "ekipa" zbrala v Z centru in uživala v Zdravica&Kavica cateringu.

Chia puding v zlatem mleku, pisane zelenjavne tortilje, testenine s pesto omako in hrustljavo čebulo, humus rdeče pese, dimljen tofu, slani krekerji in pisani smutiji so osvežili vse paneliste in udeležence ter goste, poslali pa smo ta zdrav, veganski meni, glasno sporočilo "Ohranimo zdrave dojke (in s spremembo prehrane)"!

In čeprav se lahko pohvalimo z vsemi temi novostmi v našem poslu, nam je v največjo čast, da ostajamo dosledni velikim kampanjam, ki jih izvajamo že dolgo časa.

Tako z vračanjem stare Nutrigold embalaže v vse naše poslovalnice skupaj z vami začenjamo trend recikliranja in pametnega ravnanja z odpadki, brez škode za okolje. Pričakujemo vas s papirnatimi zaboji in plastičnimi zaboji na kar 15 lokacijah naših ekoloških trgovin in poskrbeli bomo, da bodo odpadki našli pot na pravo mesto in ne v parke, morja, gore, polja in mesta, ulice.

To je zagotovo naša najljubša kampanja, saj poleg uspeha resnično dokazuje, da je zeleno poslovanje na naši prioriteti. Zagotovo pa nam bo v posebnem spominu ostala ena akcija, ki smo jo »zapakirali« za konec leta.

"Sprejemajte in spoštujte različnost med ljudmi. Vzljubite pestrost izdelkov v Tovarni zdrave hrane!", je krovna komunikacija kampanje, v kateri je bilo glavno marketinško orodje mestni avtomobilski prevoz, ki ga uporabljamo in vidimo vsak dan. Tako so poleg posebnih ilustracij, po katerih je Tovarna zdrave hrane že prepoznavna, na avtomobilih zapisana privlačna sporočila, ki pozivajo k strpnosti:

  • "Dajmo zeleno luč zdravju, ne nasilju"
  • "Ne trobi zaman, sprejmi nekaj drugačnega od sebe"
  • "Zaviraj, ko vidiš diskriminacijo"

S tem smo dali jasno vedeti, da Tovarna zdrave hrane odločno pravi "ne" vsakršni nestrpnosti, diskriminaciji in sovraštvu na podlagi starosti, rase, spolne usmerjenosti, zakonskega stanja, premoženjskega stanja, verske ali nacionalne pripadnosti. Poleg tega so se v Tovarni zdrave hrane ob mednarodnem dnevu strpnosti odločili vsakega potnika, ki bo uporabljal znano prometno mrežo, spomniti na pomembno stvar – da se čarovnija skriva v raznolikosti med ljudmi, pa tudi v raznoliko in zdravo prehrano. Tako bo vsak prejel v dar beljakovinsko kašo, poleg tolerantne ljubezni in razumevanja pa bo kot majhen znak pozornosti "toleriran" 10% popust v ekoloških trgovinah in na spletni trgovini ob prinosu ali uporabi letkov, ki bodo našli v transportu.

Seveda pa nič od tega ne bi bilo mogoče brez naših zaposlenih. 150 jih vsak dan predano in veselo daje svoj maksimum v vseh pomenih besede in v izjemno čast nam je, da smo v letu 2022 zaposlili in izboljšali svojo ekipo z več sodelavci v pakirnici in skladišču, z grafičnim oblikovalcem, ustvarjalcem vsebin, CM , s komercialistko, z veliko zaposlenih v ekoloških trgovinah ter na spletu. 

Naj bo leto 2023 boljše od leta 2022, vsaj za eno številko na koncu! Dovolj nam je, ko vas imamo, minimalno 20.000 vas na mesec!